12 Mei, 2013

Aku Dan Kegelapan

Kegilaan apakah yang aku hadapi?

Apa yang aku rasai sekarang?

Apa yang ingin ku ceritakan di sini?

Apa yang harus aku perincikan?

Apa?

Apa?

aku bosan. aku boring. aku mengantuk. aku letih. aku celaru. aku keliru. apa yang aku nak buat sekarang?

Kegelapan malam telah menelan aku. Hilang keseronokan untuk ku berhibur. Menghiburkan diri sendiri.. Saat tiada siapa dapat menghiburkan hati ini.. Biarkan aku terus dalam kegelapan.. gelap. Pastinya hitam..hitam itu menawan. Tiada kegelapan malam tiada maknanya.. bersyukurlah dengan kegelapan.. Ya. Aku bersyukur sekarang. Dalam kegelapan aku melakarkan sesuatu yang aku pun kelam untuk memahami. tiada tujuan sebenarnya. sesekali melukis dan menampakkan kegilaan..apa salahnya..kerana dalam kegelapan..tiada siapa yang dapat melihat..haha..baru ku perasan..ada cahaya rupanya..cahaya dari skrin laptop ku sendiri..okei. cukuplah gila setakat ini..FULLSTOP.

0 komen: